Àrea Jurídica
El nostre equip incorpora graduats socials i advocats per a poder oferir-li la solució a qualsevol reclamació que es pugui suscitar tant en l’esdevenir de la seva empresa, com en l’àmbit particular.
Dret Social
Assistència a Actes de conciliació davant l’SMAC.
Assistència i representació davant els Jutjats socials.
Recursos davant els Jutjats superiors i Tribunal Suprem.
Assistència en inspeccions tributàries, de Seguretat Social i altres administracions i organismes públics.
Dret Civil
Demandes reclamació d’impagats.
Incapacitats Civils.
Divorcis, aliments i mesures en l’àmbit de família.
Herències i patrimonis.
Consum.
Dret Administratiu
Demandes i recursos davant els Jutjats i Tribunals contenciós administratiu.
Recursos davant els Tribunals.
Dret Penal
Delictes societaris.
Delictes en matèria de seguretat social, prevenció de riscos i salut dels treballadors.
Faltes en l’ordre penal.
Àrea Mercantil
En aquest àmbit podem oferir-li una àmplia cobertura de serveis, tant en matèria civil com mercantil, assessorant-lo i gestionant qualsevol necessitat que s’origini ja sigui en reclamacions, en constitucions o en modificacions de l’estructura actual.
Demandes per desnonament i reclamació de rendes.
Capitulacions i règims matrimonials.
Dissolucions i Liquidacions de Societats civils i mercantils.
Modificacions estatutàries, canvis d’administrador, ampliacions i reduccions de capital, variacions de l’objecte social; Fusions, escissions, aportacions de branca d’activitat, bescanvi de valors.
Constitució de Societats Civils i mercantils, SLP, SL “express”, SCP, SAL, i Cooperatives.
Divorcis, reclamació d’aliments, parelles de fet, etc.
Reclamacions de quantitat i impagats; representació i assistència jurídica davant els Jutjats competents.
Redacció de tot tipus de contractes civils i mercantils (contractes de compravenda, de prestació de serveis, d’execució d’obres, serveis, d’arrendament d’immobles, de préstec, de reconeixement de deutes, col·laboració, mandats, etc.)
Àrea Comptable
Li oferim de manera continuada un assessorament integral de la seva comptabilitat garantint que la mateixa sigui tractada de la manera més adequada a l’activitat de la seva empresa.
Comptabilització de les operacions de la societat.
Confecció dels registres obligatoris per la legislació vigent a cada moment (llibres auxiliars de comptabilitat, i llibres registres d’I.V.A).
Confecció de Llibres oficials: Diari, inventari i comptes anuals. Formulació de memòria i comptes de pèrdues i guanys per als comptes anuals. Legalització de Llibres oficials.
Estudi i confecció dels estats comptables amb la periodicitat desitjada.
Análisi i comentari periòdic dels resultats dels balanços.
Comptabilitat analítica i financera.
Anàlisi de la gestió administrativa.
Preparació i control pressupostari.
Anàlisi financera i de costos.
Actualització de comptabilitats endarrerides.
Confecció de comptabilitats en el domicili del client.
Àrea Laboral
El nostre servei d’Assessoria Laboral li ofereix totes les àrees de relacions laborals que la seva empresa pugui precisar, mantenint-lo informat en tot moment de qualsevol canvi legislatiu que es pugui produir ja sigui en el conveni col·lectiu aplicable a la seva activitat, com qualsevol modificació d’obligacions en la gestió normalitzada.
Confecció dels fulls de salari.
Actualització dels salaris segons conveni col·lectiu.
Confecció de resums mensuals de costos laborals.
Altes, baixes, contractes laborals amb estudi de sol·licitud de subvencions i bonificacions en funció de la tipologia contractual.
Control i vigilància de venciments contractuals.
Pròrrogues de contractes.
Estudi de costos del personal, meritacions i deduccions estudiant les diferents modalitats i possibles subvencions i bonificacions.
Gestió i tramitació de comunicats d’IT davant la Seguretat Social i Mútues d’accidents de treball.
Confecció butlletins de cotització a la Seguretat Social mitjançant sistema XARXA.
Confecció i presentació d’ajornaments de cotitzacions a la Seguretat Social.
Estrangeria: Sol·licituds de permís de treball i residència i la seva renovació.
Confecció declaracions de retencions sobre l’IRPF de treballadors i professionals. Resums anuals.
Càlcul de quitances i indemnitzacions per acomiadament i fi de contracte.
Confecció de cartes d’acomiadament, amonestacions, sancions, canvis de jornada, etc.
Assistència i representació davant els diferents organismes laborals de la Seguretat social, autonòmics o locals.
Tramitació d’expedients de jubilació i invalidesa.
Altes i baixes en el règim especial de treballadors autònoms.
Alta i renovacions del REA.
Col·laboració i assessorament en la implantació de la prevenció de riscos laborals en la seva empresa.
Consultoria sobre política retributiva de l’empresa.
Auditoria laboral.
Assistència a Actes de Conciliació en l’SMAC.
Declaracions censals d’inici d’activitat, baixes i variacions.
Confecció declaracions d’I.V.A, resums anuals. INTRASTAT
Pagament a compte d’IRPF empresaris i professionals. Mòduls. Estimació Directa.
Declaracions anuals d’I.R.P.F i Patrimoni.
Declaració anual de l’Impost de societats i pagaments a compte.
Ajornament i fraccionament de deutes tributaris.
Declaració recapitulativa d’Operacions amb la Comunitat Europea.
Declaració d’operacions amb tercers.
Impost sobre activitats econòmiques.
Impost plusvàlua municipal.
Impost sobre transmissions patrimonials i actes jurídics documentats.
Impost de societats.
Impost sobre successions i donacions.
Vigilància i seguiment de les N.E.O.
Assistència a Inspeccions de l’Agència Tributària.
Àrea Fiscal
L’assessorem per a cobrir totes les necessitats de les persones físiques i jurídiques en tot allò relacionat amb el compliment de la normativa fiscal a cada moment.
Li garantim un servei actualitzat i personalitzat de totes les seves obligacions fiscals assessorant-lo de quin és el perfil més convenient per al seu negoci.
Assegurances Generals
Assessorem en tota mena de cobertures de riscos particulars i d’empresa a través d’una col·laboració exclusiva amb corredories d’assegurances, podent contractar, a través d’aquest servei una cobertura de qualsevol tipus de risc, salut o estalvi, obtenint la millor relació qualitat/preu i, exclusivament, en companyies asseguradores de primer ordre ocupant-nos del seguiment de les pòlisses subscrites a fi de que l’eficàcia de les mateixes no es vegi minvada pel pas del temps i la nova aparició en el mercat de productes tecnològicament superiors i més adequats.
Comerç.
Llar.
Automòbil, motocicleta i ciclomotor.
Salut.
Vida i accidents.
Plans d’estalvi i pensions.
Responsabilitat civil individual, locativa i d’empresa.
Gossos perillosos.
Assistència i viatges.
Protecció de dades
Totes les activitats empresarials que gestionen dades personals de clients, proveïdors, empleats, contactes, etc. estan obligades a complir la normativa europea de protecció de dades (RGPD) i la Llei orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals (LOPDGDD)
Quines són les principals obligacions?
Realitzar una anàlisi de riscos: avaluar el nivell de risc en la seguretat de les dades que es tracten i realitzar les accions correctores pertinents.
Tenir un registre intern de les activitats de tractament.
Complir amb el deure d’informació: incloure clàusules informatives en els diferents documents que es generin: pressupostos, factures, correu electrònic, etc.
Signar contractes per encàrrec amb aquells proveïdors que puguin tenir accés a dades personals (assessoria, informàtica, advocats, empresa de PRL, etc.).
Signar documents de confidencialitat amb tots els usuaris de l’empresa que puguin tenir accés a dades.
Actualitzar la política de privacitat, avís legal i política de cookies de la web corporativa.
Complir amb el principi de Responsabilitat Proactiva: Disposar de la documentació tècnica i informes reglamentaris que permetin poder demostrar en qualsevol moment el compliment de la normativa.
Si la seva empresa encara no compleix amb les noves obligacions, volem recordar-li que pot contactar amb nosaltres per a cobrir aquest requeriment legal. Hem integrat en el nostre servei la col·laboració d’unes empreses líders en el sector per a l’ajudar-lo en la implantació, consultoria i assessorament de la normativa de Protecció de Dades.
Prevenció de riscos laborals
La Llei de Prevenció de Riscos Laborals (LPRL) Llei 31/1995 modificada per la Llei 54/2003, de 12 de desembre, té per objecte promoure la seguretat i la salut dels treballadors, establint com a principis generals la prevenció dels riscos professionals; l’eliminació o disminució dels riscos derivats del treball, la informació, la consulta, la participació equilibrada i la formació dels treballadors en matèria preventiva.
Aquesta Llei té els següents àmbits d’aplicació:
A l'empresari
En la protecció dels treballadors davant dels riscos laborals dels empleats al seu càrrec.
Al treballador
Aquest deure de protecció constitueix, igualment, una obligació de compliment de les mesures de seguretat implantades.
Diagonal Assessoraments, li pot oferir l’opció de contractar amb empreses líders en el sector de la prevenció, empreses de contrastada professionalitat, organització i eficàcia.
La Prevenció de Riscos Laborals haurà d’integrar-se en el sistema general de gestió de l’empresa, i es realitzarà a través de la implantació i aplicació d’un pla de prevenció de riscos laborals que haurà d’incloure:
La determinació i/o constitució de la modalitat organitzativa preventiva.
Les pràctiques, procediments i processos.
Els recursos necessaris per a realitzar aquesta acció.
L’articulació dels mecanismes de participació i consulta.
L’avaluació de riscos laborals.
La planificació de l’activitat preventiva.
Els nomenaments de persones amb responsabilitats en matèria de prevenció de riscos laborals (que inclourà la definició de funcions i recursos, així com les necessitats de capacitació formativa).
A Diagonal Assessoraments li oferim una atenció personalitzada
Sol·liciti el seu pressupost a través del nostre formulari